کد مطلب: 140195
هفت چشمه گزارش مي دهد:
پله هاي حق الناس و حقوق هاي نجومي
تاریخ انتشار : 1395/04/08
نمایش : 4415
برخي مديران با دريافت حقوق هاي نجومي پا بر روي حق الناس گذاشته و پله هاي بي عدالتي را يکي پس از ديگري طي نمودند.














به گزارش پايگاه خبري تحليلي هفت چشمه، حق الناس مصاديق مختلفي دارد که ميشه به دو دسته کلي:حق الناس مادي و حق الناس معنوي تقسيم کرد و در قرآن کريم، روايات و متون اسلامي، از جايگاه ويژه اي برخوردار است.

بر مبناي اعتقادات اسلام حق الناس از حق الله مهم تر است،پاسخ دادن به حق الناس در روز قيامت دقيق تر از پاسخ دادن به حق الله است  چرا که خداوند حق خود را آسان تر مي بخشد ولي حق مردم را بايد صاحبان آن (مردم) ببخشند.

زيرا حق الناس در حيطه بخشش خداوند نيست و بايد با خود صاحبان حق مسئله را حل کنيم و با گريه و زاري توبه و دعا، برطرف نمي شود.

خبرنگار هفت چشمه گزارشي را در خصوص حقوق نجومي برخي از کارکنان که اين روزها تيتر روزنامه ها و مهمترين نارضايتي مردم شده است را با عنوان پله هاي حق الناس و حقوق هاي نجومي را انجام داده است.
 
حجت االسلام موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل در اولين مصاحبه خبرنگار هفت چشمه ضمن تشکر از مسئول پايگاه خبري هفت چشمه در زمينه بيان مطالبات مردمي و تلاش براي حل مشکلات آنها  با اشاره به اين موضوع خبري گفت: عقيده من اين است که پرداخت حقوق هاي نجومي به بعضى از مديران در هر دولتي که باشد جفا به مردم و خوردن حق آن هاست، همان‌طوري که مقام معظم رهبري در ديدار هيئت دولت فرمودند موضوع حقوق هاي نجومي هجوم به ارزش هاست.

سلمان پور افزود:مردم نيز فکر نکنند که همه مديران نظام اين حقوق ها را دريافت مي کنند زيرا بيشترمسئولان کشور نيروهايي مخلص هستند که با کمترين حقوق زندگي مي کنند و از اين نظر در جهان بي نظيرند.
 
وي اظهار کرد: کساني که نظام را طعمه قرار داده اند و به بيت المال نظر سوء دارند عده معدودي هستند که بايد شناسايي شوندو نتيجه به اطلاع مردم برسد.
 
امام جمعه  شهر اردل بيان کرد: براي مردمي که در عرصه اقتصادي در حال مقاومت هستند و با وجود تحريم ها و کمبودها در برابر استکبار ايستاده اند ،پذيرفتني نيست که عده اي  با چنين ارقام نجومي حقوق دريافت کنند و لذا  دولت بايد پيگير اين موضوع باشد و متخلفان را به مردم معرفي کند.
 
 
در ادامه اين گزارش خبري  عباس خليلي عضو شوراي اسلامي شهر اردل با اشاره به ماجراي حقوق‌هاي کلان توسط برخي از مسئولان، اظهار کرد: اين حقوق‌هاي نجومي بخش از بي‌عدالتي در جامعه است که البته در همه مسئولان وجود ندارد اما همين اندک نيز بايد به‌درستي بررسي شود.

خليلي اظهار کرد: مسئولان بايد در رسيدگي به اين موضوع سرعت داشته باشند و اجازه ندهند مانند ديگر اختلاس ها مشمول مرور زمان شود و به اين بهانه که مردم فراموش مي کنند، اقدامي نکنند.
 
وي افزود: همانطور که مقام معظم رهبري بيان داشتند "بسياري از مديران ما پاک‌دست هستند" و لذا بايد برخورد با موارد تخلف و بي‌عدالتي نيز با قوت دنبال شود و براي اين منظور و رسيدن به عدالت واقعي، همه مردم بايد عدالت را رعايت کنند و در اين راه ثابت قدم باشند.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg